lördag 1 januari 2011

2011

Tog en lång sovmorgon idag med tjejerna. Vi vaknade vid hav två tror jag och tittade sedan på film. En riktig mys dag har det varit idag! Gårdagen var kanon! Eller i alla fall vid tolvslaget, middagen var lite seg men det var god mat. Gick till bussen vid tio och träffade ett gäng killar som jag pratade med en stund vilket var ett stort misstag för då missade jag bussen med en 20 sekunder. När jag tillslut kom fram, jag kom med stort rufsigt hår och röda kinder.. Men kvällen var riktigt lyckad och fick många skratt och tårar! Vi dansade tills fötterna gjorde ont så att vi inte kunde gå, skrek oss hesa vid tolvslaget, och panik städade undan allt i sista sekunden.
Ingen av oss hade framme någon kamera men några iphone bilder blev det allt!

God fortsättning allihopa!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar