fredag 21 januari 2011

21 Januari

Heluuuuu!
Idag slutade vi 12:40 woho! Kan inte fatta att det är fredag idag, det har gått så fort! Jag har nu trettio hårstrån mindre, haha.. Felix skulle skämta med saxen och låtsas klippa men jag var inte beredd och skulle vända mig o och svish! Jag sa att jag kommer ihåg när man gjorde det när man var liten och skrattade men ingen skrattade med mig, dom stirrade bara på bordet och det var då jag såg det. Jag bara började gapskratta men söt som han är blir han tomato och blir generad och säger förlåt tusen gånger, söt är han! Tuff på utsidan men söt som socker på insidan retar jag honom med.

Efter skolan åkte jag till afrodite red en halvtimma i snön och fodrade. Nu är jag med vänner och kommer ha kul hela natten, vi ska göra kaoz på gatan!

Ha en bra fredaaag!
Bild från idag på afrodite med hennes suuper fula grimma! Måste köpa en ny till henne men jobbig som hon är  har hon en tendens att "tappa" dom i hagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar